Iga päev pannakse müüki supersoodne diil(id). Tutvu diiliga ja ole valmis kiiresti ostma, sest pakkumised kestavad ainult 24h!
Pärast ostu sooritamist väljastab Headiil.ee Sulle voucheri, millega saad lunastada kuni ette antud tähtajani ostetud teenuse või toote.
Naudi oma lunastatud ostu ja külasta meid jälle, sest iga päev on juba uued superdiilid!

Voucheri lunastaja meelespea

Järgnevalt on toodud põhilised punktid, mida tuleks voucheri lunastamisel järgida:

  1. Alati kontrollige enne panka maksma minekut, et tellimuse e-post on korrektne ja ilma kirjavigadeta kirjutatud.

     
  2. Kui voucher ei saabunud e-postile, siis palun koheselt saata e-post aadressile info@headiil.ee koos tellimuse kuupäeva, tellimusse kirjutatud e-posti aadressiga ja võimalusel ka maksekorralduse selgituses oleva arve numbriga (N: Arve nr: HD-110105/21234). Siis on meil hea kohe kindlaks teha tellimus ja voucherid ning saabumata e-post koos voucheritega Teile saata.
     
  3. Ära jäta voucheri lunastamist viimasele minutile! Lunasta voucher või broneeri ajad esimesel võimalusel või piisava ajavaruga enne voucheri lõpp tähtaega.
     
  4. Ära mine voucherit varem lunastama, kui pakkumise tingimustes on öeldud! Kui on soovi voucher lunastada enne voucheri algus kuupäeva, siis palun küsige toote või teenuse pakkujalt alati e-maili või telefoni teel üle, vastasel korral võib kohale minnes selguda, et voucherit ei saagi veel lunastada.
     
  5. Loe hoolikalt pakkumise tingimusi! Enne ostu sooritamist või voucheri lunastamist tutvuge hoolikalt Headiil.ee kodulehelt või voucheril olevate pakkumise tingimustega, et ei tekiks pakutava teenuse või toote lunastamisega probleeme. Headiil.ee ei vastuta hooletust tingimuste lugemisest põhjustatud probleemide eest! Tekkinud probleemid tuleb Teil ise selgeks rääkida toote või teenuse pakkujaga!

     
  6. Voucheri ostust saab taganeda 14 päeva jooksul, kuid mitte voucheri viimasel lunastamise päeval. Taganemiseks kirjuta info@headiil.ee ning lisa e-post voucheri numbrid (võimalusel ka voucherite koopiad) ning kirjuta põhjendus, et miks soovite taganeda.

     
  7. Kui toote või teenuse pakkuja telefon ei vasta, siis säilitage kannatlikkus ja rahu! Ärge helistage mitmeid kordi väikeste ajavahedega järjest, vaid helistage hiljem uuesti. Telefon ei ole ainus kontakteerumisvahend, lisaks on Teil võimalik ka toote või teenuse pakkujale saata e-posti.

    Osad toote või teenuse pakkujad on tublid ja töökad väikeettevõtted ning ei oma eraldi infolauda ja telefoniadministraatoreid klientidega tegelemiseks. Mõnikord võivad nad olla parasjagu hõivatud tööga või lihtsalt telefonikõne juhtus ebasoodsale ajale.  

     
  8. Paber-voucheri sõbrale kinkimiseks võite varjata soovi korral näiteks kleepsuga või mõne muu osava võttega voucheri hinnad. Ülejäänud voucher koos voucheri koodi ja PIN-ga peab jääma puutumatuna.

     
  9. Pakkumist puudutavad küsimused esita otse toote või teenuse pakkujale pakkumise juures toodud e-posti või telefoni teel, siis saate oma vastuse kiiresti ja kõige täpsemalt. Lisaks on võimalik jätta oma küsimused Headiil.ee veebilehele pakkumise juurde kommentaaridesse või saata e-postile info@headiiil.ee.

     
  10. Ära laima, kirjuta ebaviisakaid ning halvustavaid kommentaare toote või teenuse pakkujast Headiil.ee veebilehel! Olge siiras ning aus ja lahendage oma probleemid toote ja teenuse pakkujaga otse suheldes! Kindlasti leiate Teile mõlemale sobiva lahenduse!

 

Osale sensatsioonilise  m�ngukonsooli Xbox 360 Kinect loosimisel!
Võida uusi kliente Headiil.ee abiga
Headiil.ee annab sulle võimaluse täiesti riskivabalt laiendada oma ettevõtte kliendibaasi.

Lõppenud diilid:

Saada sõbrale