Kaotasid voucheri?
Kui oled kaotanud voucheri, voucher ei ole saabunud e-postile * või kirjutasid kogemata vigaselt e-posti aadressi, siis toimi järgnevalt:
- Meenuta, mis e-posti aadressi kirjutasid voucheri ostu vormile ning kirjuta see allolevasse vormi.
NB! E-posti aadress peab olema täpselt sama, mis oli esialgsel ostu vormistamisel.
- Mine oma internetipanka ning otsi üles makse ning kirjuta maksekorralduse kirjelduses olev tellimuse number (N: HD-110302/2378) allolevasse vormi.
- Vajuta alloleval vormil nuppu "Saada" ja voucher(id) saadetakse koheselt sinu e-postile.
Kui mingil põhjusel ikka ei saadeta sinu vouchereid e-postile, siis palun kirjutada probleemist headiil.info@gmail.com
* NB! Lisaks võib minna voucheri kiri e-posti prügikasti või spämmkausta, palun kontrollige alati üle. Võimalusel eemaldage e-posti juurest ka spämmi tunnus edasiste probleemide vältimiseks. Eriti võib probleeme olla järgmiste domeenide e-postidega: gmail.com, hotmail.com, hot.ee, mail.ee ja mail.ru.